onsdag 31 oktober 2012

Martinas jul i Drömhem & Trädgård





Foto Lina Ikse Bergman av mig


"Det är bitande kallt i Skåne denna decemberdag när vi kommer fram till familjens hem i Lund ,men innanför dörrarna i det vackra huset sprider sig värmen och julkänslan med  hyacinter och dofter av jul. I stora rummets kakelugn sprakar en eld och julmusiken spelar svagt i bakgrunden."
Nu är reportaget om Martina och hennes familjs underbara hus utanför Lund ute i senaste nr av Drömhem. Martina driver den fina butiken butik lanthandeln där hon målar och renoverar upp fina gamla möbler ..Kolla bara på det turkosa skåpet , hade inte tackat nej till det=)
Tack goa Martina för en jättefin dag hos dig!!!

6 kommentarer:

MammaElva sa...

Vilket härligt och personligt hem! Du måste ha bästa jobbet som får åka runt och njuta av så mycket fint :)

Ha en mysig kväll och tack så hemskt mycket för din fina kommentar hos mig! Gör mig glad :)

Kram Elin

Träning Inredning Inspiration sa...

Jag vill ha det skåpet:) Vilket roligt jobb du har och åka runt till alla dessa fantastiska hem! Kul att det går så bra för dig!

Kram Johanna

Will @ Bright.Bazaar sa...

Hi Johanna! I'm feeling inspired by those lovely green dining chairs! :)

~ INA ~ Inas☆House sa...

Åh vilket charmant hem! Jättefina bilder och det där skåpet skulle passa jättebra här hemma hos mig också. :)

Ha det gott!

Kramen
Ina

Queen of Kammebornia sa...

Åh, vad mysigt!

Linnea sa...

Gud vilken fantastisk blogg du har, med varma fina bilder.

Jag länkar dig som inspiration om det är okej?

MVH Linnea